بسیاری از ما انسانها مخصوصا ما ایرانیان گرامی سوالهای زیادی در مورد در امان بودن از ویروس کرونا در هنگام مسافرت داریم ؟ در خودرو چگونه جلوگیری کنیم از انتشار کرونا ویروس
مجموعه امداد خودرو شرق تصمیم دارد به سوالات شما پاسخ دهد

چگونه می توان در هنگام مسافرت با اتومبیل در هنگام استفاده از PANDEMIC CORONAVIRUS ایمن ماندگار شد

سبک زندگی

تمام جهان تحت تأثیر همه گیر جهانی کرونا ویروس قرار دارد. ساده ترین توصیه برای چگونگی ایمن ماندن در خانه ماندن است. اما اگر مجبور شوید با ماشین بروید به جایی بروید؟ این توصیه را دنبال کنید.

قانون اصلی این است که ارتباط با دیگران را به حداقل برسانید. اما اگر سفری است که باید انجام شود ، از خود محافظت کنید. “در حالت ایده آل جایی نیست. اگر مجبور هستید به جایی بروید ، به تنهایی بروید – ماشین را با کسی به اشتراک نگذارید. اگر مجبور هستید با کسی بروید ، مطمئن شوید که فرد علائم حاد بیماری تنفسی ندارد. از دستگاه تنفس یا حداقل صورت استفاده کنید. جان پارمووی ، پزشک ارشد ŠKODA می گوید ، جزئیات تماس سایر مسافران دیگر را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید آنها را ردیابی کنید ، به بیان قوانین اساسی که همه باید از آن پیروی کنند.

 

مهم است که به خاطر داشته باشید که حتی اگر ماشین نوعی واحد جداسازی موبایل باشد که به شما امکان می دهد در سفرهای ضروری مانند خرید غذا ، دارو یا سایر موارد ضروری ، تماس با دیگران را به حداقل برسانید ، سفر با اتومبیل بدون ریسک نیست.

ضد عفونی کنید

اگر نمی توانید از تماس با دیگران و رفتن به جایی با اتومبیل جلوگیری کنید ، به اقدامات بهداشتی و درمانی پیشگیرانه توجه کنید. دکتر پارموووی می گوید: “قبل از سفر و بعد از سفر ، تمام سطحی را که لمس می کنید ضد عفونی کنید ، به خصوص اگر ماشین را با کسی به اشتراک می گذارید یا به کسی آسانسور داده اید.”

 

 

قسمت هایی از داخلی شما باید ضد عفونی کنید

این تمیز کردن را بسیار جدی بگیرید: ضدعفونی کردن فرمان ، دنده دستی ، ترمز دستی ، دستگیره درب ، کنترل رادیویی و سرگرمی برای همه اتفاق می افتد ، اما ساقه های موجود در ستون فرمان را فراموش نکنید (نشانگرها و برف پاک کن های ضد باد ، کنترل کروز) ، آرنج استراحت می کند. ، کنترل موقعیت صندلی ، قاب درب و دستگیره درب بیرونی یا دسته محفظه چمدان. این اصول حتی برای رانندگان تاکسی و سایر رانندگانی که مسافر را حمل می کنند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

برای ضد عفونی خودرو باید از چه مواردی استفاده کرد؟ به عنوان مثال ، سازمان گزارش مصرف ، توصیه می کند از بعضی از محصولات تمیز کننده ای که قبلاً در خانه دارید استفاده کنید. حداقل هفتاد درصد محلول الكل در برابر كورو ویروسی مؤثر است ، و ایزوپروپیل الكل هیچگونه صدمه ای به سطح اصلی ماشین شما نخواهد آورد. در واقع ، این همان چیزی است که خودروسازان و پیمانکاران فرعی آنها برای ضد عفونی کردن قطعات از آن استفاده می کنند. برای افزایش آرامش خاطر ، Consumer Reports می گوید که می توانید از الکل برای پاک کردن اثاثه یا لوازم داخلی صندلی و سایر سطوح نرم موجود در خودرو استفاده کنید. اما مراقب باشید که آنها را از بین نبرید.

1- اگر مجبور هستید با ماشین به هرجایی بروید ، تنها بروید
2-اگر نمی توانید به تنهایی بروید ، از خود و سایر مسافران با دستگاه تنفس یا حداقل ماسک صورت استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس سایر مسافران دیگر را دراختیار داشته باشید
3. ماشین خود را کاملاً ضد عفونی کنید. در مکانهایی که بیشتر لمس می کنید تمرکز کنید. فراموش نکنید که دستان خود را بشویید.
4- از وسایل محافظ استفاده کنید: ماسک صورت و همچنین وسایل ضدعفونی کننده استفاده کنید
5.بنزین را با اطمینان پر کنید. روش های پرداخت بدون تماس دست و پول میتوانی از برنامه های تلفن همراه را در صورت امکان استفاده کنید.

الکل  به اثاثه یا چرمی و چرمی چرمی آسیب نرساند ، اما تمیز کردن بیش از حد با الکل می تواند مواد را از بین ببرد: بنابراین صندلی ها و سایر سطوح چرمی را خیلی سخت نکنید. اما پس از تمیز کردن ، سطوح چرمی موجود در خودرو باید با محصولات محافظ چرمی درمان شود.

 

به عنوان مثال هرگز از پراکسید هیدروژن استفاده نکنید که به احتمال زیاد به سطح خودرو آسیب می رساند. گزارش های مصرف کننده توصیه می کند از محصولات تمیز کننده حاوی آمونیوم روی صفحه های لمسی در خودرو استفاده نکنید. پارچه های میکرو فیبر برای تمیز کردن همه ایده آل هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست